Medewerker Crediteurenadministratie

Pluripharm Groep B.V. is een ambitieuze volgesorteerde farmaceutische groothandel, die vooral levert aan zelfstandige apotheken en ziekenhuizen. Pluripharm laat zich kenmerken als een informele organisatie; waar hard werken en humor hand in hand gaan; en waar een persoonlijke benadering en goede sfeer centraal staan. Voor de afdeling Finance zijn wij op zoek naar een enthousiaste, ambitieuze en veelzijdige collega.

Medewerker crediteurenadministratie

(24-32 uur)

Jouw taken en verantwoordelijkheden

  • Aanmaken en/of wijzigen van leveranciersgegevens;
  • Coderen van facturen;
  • Controleren en verwerken van de ontvangen facturen;
  • Juist en volledig matchen van inkoopfacturen aan orders;
  • Contact houden met leveranciers en collega’s over openstaande facturen;.

Jouw profiel

  • Je bent 24 tot 32 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een afgeronde opleiding op MBO-niveau financieel/administratief gericht;
  • Je hebt kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen;
  • Kennis van JDE is een pré.

Ons aanbod

  • Een uitdagende en interessante plek in een mooi bedrijf met veel mogelijkheden;
  • Je werkt in een dynamisch team met enthousiaste collega’s in Alkmaar;
  • Je krijgt voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en kunt een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van Pluripharm;
  • Sporten met korting bij meer dan 3000 sportscholen;
  • Mogelijkheid tot hybride werken;
  • Vers fruit aanwezig op kantoor;
  • Goede pensioenregeling waarbij de werkgever 2/3 van de premie betaalt;
  • Je hebt 25 verlofdagen (o.b.v. 40 uur) 2 extra verlofdagen bij geen verzuim (16 uur per jaar).

Belangstelling?
Voor extra informatie over de functie kun je contact opnemen met HR via telefoonnummer 072 762 0206.