Customer Service

  24 – 32 uur
Alkmaar

Pluripharm Groep is een ambitieuze farmaceutische dienstverlener. Wij leveren een compleet assortiment genees- en hulpmiddelen. Vooral aan zelfstandige apotheken en ziekenhuizen. Dagelijks zetten wij ons in voor een optimale beschikbaarheid van geneesmiddelen met een gegarandeerde kwaliteit. Hierbij maken wij gebruik van ons internationale netwerk. Wij zijn gespecialiseerd in patiëntspecifieke zorglogistiek en ondersteunen onze klanten met datagedreven diensten gericht op hoogwaardige farmaceutische zorg en een rendabele praktijkvoering. Pluripharm laat zich kenmerken als een informele organisatie; waar hard werken en humor hand in hand gaan en een persoonlijke benadering en goede sfeer centraal staan. Voor ons customer service team zijn wij op zoek naar versterking in de vorm van een

Customer Service                                                                                          

Als medewerker op de afdeling Customer Service ben jij het visitekaartje van Pluripharm. Samen met je collega’s zorg jij voor de beste service voor de klant. Je bezit over uitstekende communicatieve vaardigheden zowel in woord als geschrift, handelt klantgericht en proactief. Je registreert, onderzoekt en ziet erop toe dat alle klantverzoeken juist en tijdig worden afgehandeld met als doel de hoogst haalbare klanttevredenheid. Je hebt contact met verschillende operationele afdelingen en doet verbetervoorstellen ten behoeve van de klantbeleving.

Jouw taken en verantwoordelijkheden

  • Je bent de spil in het web, alles begint op onze afdeling vanuit een klantbehoefte;
  • Het klantgericht beantwoorden van vragen telefonisch of digitaal;
  • Uitvoeren van administratieve werkzaamheden zoals het registreren & afhandelen van klachten;
  • Zorgen voor het vertalen en bewaken van klantwensen en daarin proactief handelen. Je toont hierbij veel initiatief en zoekt het contact met andere afdelingen;
  • Correct registreren van klantgegevens en afspraken in onze verschillende ICT-systemen;
  • Kennis delen van onze verschillende servicediensten zoals Pluricheck;
  • Onderhouden & opbouwen van klantrelaties;
  • Signaleren van knelpunten en verbetervoorstellen uitwerken.

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde MBO 4 -opleiding
  • Drive en ambitie om jezelf verder te ontwikkelen
  • Kennis van service-, en kwaliteitsgericht klantcontact
  • Je bent stressbestendig en accuraat
  • Je bent communicatief vaardig en open in omgang
  • Je bent onderzoekend, proactief, niet afwachtend
  • Je durft beslissingen te nemen en denkt zelfstandig
  • Je bent opgeruimd en positief van aard, uitdagingen zie jij als kans
  • Je kunt goed multitasken in onze verschillende ICT-systemen

Ons aanbod

  • Een leuke functie voor 24 tot 32 uur in een betrokken team;
  • Een salaris van € 2.500 / € 3.214,14 afhankelijk van ervaring;
  • Een uitdagende en interessante plek in een mooi bedrijf met veel mogelijkheden;
  • Je werkt in een dynamisch team met enthousiaste collega’s in Alkmaar;
  • Je krijgt voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en kunt een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van Pluripharm;
  • Sporten met korting bij meer dan 3000 sportscholen;
  • Mogelijkheid tot hybride werken;
  • Vers fruit aanwezig op kantoor;
  • Goede pensioenregeling waarbij de werkgever 2/3 van de premie betaalt;
  • Je hebt 25 verlofdagen (o.b.v. 40) 2 extra verlofdagen bij geen verzuim (16 uur per jaar);
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en toegang tot digitale leeromgeving Goodhabitz.

Belangstelling?

Mail je sollicitatie naar solliciteren@pluripharm.nl. Voor extra informatie over de functie kun je contact opnemen met Arjan van der Poorte, op telefoonnummer 06-82252245.  Meer informatie over Pluripharm vind je op www.pluripharm.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.