Coördinator Customer Support

  32 – 40 uur
Baarn

Pluripharm Groep is de full serviceprovider voor zelfstandig openbare apotheken, poliklinische apotheken en apotheken van ziekenhuizen.  

Pluripharm Direct, de organisatie die apothekers en patiënten ondersteunt bij het leveren van medische hulpmiddelen, direct aan apotheken en patiënten. Bij Pluripharm Direct maken wij het verschil door ons maximaal te richten op het leveren van service op maat!  

Voor ons customer service team zijn wij op zoek naar versterking in de vorm van een

Coördinator Customer Service                                                                                        

Als medewerker op de afdeling Customer Service ben jij het visitekaartje van Pluripharm. Samen met je collega’s zorg jij voor de beste service voor de klant. Je bezit over uitstekende communicatieve vaardigheden zowel in woord als geschrift, handelt klantgericht en proactief. Je registreert, onderzoekt en ziet erop toe dat alle klantverzoeken juist en tijdig worden afgehandeld met als doel de hoogst haalbare klanttevredenheid. Je hebt contact met verschillende operationele afdelingen en doet verbetervoorstellen ten behoeve van de klantbeleving.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Jij bent het visitekaartje van Pluripharm Direct, de klant staat bij ons centraal.
  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van de klantenservice en je werkt dagelijks mee met je team aan het afhandelen van de klantcontacten en bestellingen
  • Je bent eerste aanspreekpunt/leidinggevende voor het customer support team
  • Jij staat patiënten, zorgprofessionals en apotheken telefonisch te woord en je beantwoordt uiteenlopende vraagstukken.
  • Jij zorgt voor een nauwkeurige vastlegging van patiëntendossier in de diverse administratieve systemen.
  • Jij draait mee in projecten en je hebt daarin een proactieve houding en bent oplossingsgericht.
  • Je hebt kennis van diverse systemen (key user verwerken)
  • Je bent verantwoordelijk voor het voeren van bila’s, beoordelings- en evaluatiegesprekken, Persoonlijk Ontwikkel Plan (POP) gesprekken en verzuimgesprekken

Wie ben jij?

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Je fungeert uitstekend in een coachende rol en creëert teamspirit
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Kennis van service-, en kwaliteitsgericht klantcontact (online en alle contactkanalen)
  • Affiniteit met zorg is een pré
  • Woonachtig in de buurt van Baarn.

Ons aanbod

  • Een leuke functie voor 32 tot 40 uur in een betrokken team;
  • Een salaris van € 2.540 / € 4.015 afhankelijk van ervaring;
  • Een uitdagende en interessante plek in een mooi bedrijf met veel mogelijkheden;
  • Je werkt in een team van 25 collega’s in Baarn;
  • Sporten met korting bij meer dan 3000 sportscholen;
  • Mogelijkheid tot hybride werken;
  • Goede pensioenregeling waarbij de werkgever 2/3 van de premie betaalt;
  • Je hebt 25 verlofdagen (o.b.v. 40) 2 extra verlofdagen bij geen verzuim (16 uur per jaar);
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en toegang tot digitale leeromgeving Goodhabitz.

Belangstelling?

Mail je sollicitatie naar solliciteren@pluripharm.nl. Voor extra informatie over de functie neem je contact op met HR op 072-7620206. Meer informatie over Pluripharm Direct vind je op www.pluripharmdirect.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.